sobota, 1. september 2012

TEHNIKE: 1/365 - računalnik / BLOG

KONČNO!

Po velikih mukah sem končno s pomočjo svoje hčere našla ustrezno besedo, da sem lahko ustvarila naslov spletnega dnevnika.

Pozdravljeni!

Na facebooku sem zasledila da se je veliko ljudi odločilo za Projekt 365 dni. Da vsak dan naredijo nekaj novega, drugačnega,... ki imajo določeno temo za zeleno nit skozi celo leto.

Takoj me je pritegnila ideja. In čez nekaj dni tuhtanja, kaj bo moja zelena nit, je ideja padla. Ker rada ustvarjam različne stvari in probam različne materiale, sem se odločila, da bo moja tema

TEHNIKE v 365 DNEH

Vsak dan moram obdelati neko tehniko, vbod, vozel, kombinirati različne materiale,  ... itd., pač nekaj novega.

Upam, da mi bo uspelo, ker skoraj malo dvomim, da bom našla za vsak dan nekaj novega. Bom pač uporabila vsa razpoložljjiva sredstva, prijatelje, ... če mi bo škripalo.






TEHNIKE: 1/365 - računalnik / BLOG



Moj prvi dan.
Najprej sem se morala naučiti ustvariti  blog s pomočjo hčerke seveda, ker sem računalniško majnpismena.

Navodilo, kako sem prišla do te strani, kjer se lahko javljam.

1. vtipkaj GOOGLE
2. zgoraj na črnem polju zraven prevajalnika je okence BLOGGER in ga klikni
3. prijavi se z Emailom
4. ustari svoj profil, to je ime, po katerem te bodo ostali prepoznali
5. vpiši prikazano ime
6. pritisni NAPREJ NA BLOGGER
7. klikni na Nov spletni dnevnik
8. tu je bilo pa zeloooooo težko, ker nism našla ustrezne besede, ki nebi bila zasedena
    v okence NASLOV zgoraj napiši ime, v okence v drugi vrsti NASLOV pa tisto težjo besedo, ki jo
    komaj najdeš, potem ša označiš še PREDLOG in spodaj potrdiš v okencu USTVARI SPLETNI
    DNEVNIK
9. klikni na ZAČNITE USTVARJATI SPLETNI DNEVNIK ali klikni na svinčnik v oranžnem
    okencu

Tako, pa sem lahko začela pisati svoj prvi dan.

Sedaj pa lahko kliknem na ikono OBJAVI.

Ni komentarjev:

Objavite komentar